Söndag

I dag fick jag lite sovmorgon. Vincent vaknade först kl 5.20 o kl 6 gick vi upp o gjorde välling o sen somnade han om, det är inte varje dag. Jag vaknade kl 8.30 o då låg han o tittade på mig med blöjan full av bajs med lika glad ändå, min lilla skitunge! Så skönt o få sova lite längre på morgonen. Men gå vi upp kl 6 så somnar han oftast efter ca 2 timmar igen o då kan jag få lite gjort om vi ska  i väg eller gå o lägga mig med honom, så jag vet inte vilket som är bäst.
Pappan har bett om sovmorgon i dag eftersom han var med grabbarna i går o drack öl. Jag brukar alltid sätta Vincent i sängen brevid honom på morgonen så han ska vakna, han kan ju inte säga nej till sin söta son men i dag får jag väl låta bli. Vi ska nog gå till Johanna o Ibrahim snart o väcka dom istället, vad alla ska sova länge haha!

I går var vi o hälsade på Sandra o bebisen, som är 20 dagar gammal o ännu inte fått nåt namn stackarn :) Han var så liten o söt. Jag visste nästan inte hur jag skulle hålla honom, så fort man glömmer hur det var.

Vincent kämpar som en tok för o komma fram till datorn, han blir helt lycklig när han får trycka på alla knapparna.

  

Kommentarer
Postat av: virre

jonathan bli 6 mån 14/6 vi bor vid djäknepark..ni då

2009-06-07 @ 20:34:40
URL: http://lejonhjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0