I dag har vi...

...varit i Bodaviken igen. Det är skönt där för det blåser lite så det blir inte så himla kokhett, o så har det inte varit så mycket folk där nu. Det värsta är att det är skit kallt i vattnet o det blir typ aldrig tillräckligt varmt för mig, men så är jag ju liiite badkruka. Vincent tycker det är så spännande o titta på alla barn som springer omkring o leker, han ler sitt största leende o säger heeeeej!
Jag tycker att det är så kul o ta bilder, jag är ingen proffsfotograf direkt men nu har jag en liten kille som gärna ställer upp som modell. Hoppas ni gillar o se bilder på min sötaste!


Kommentarer
Postat av: Elin

vart ligger Bodaviken? :)

2009-06-26 @ 10:35:33
Postat av: Carro

Bodaviken ligger i Kolmården vid campingen.

2009-06-26 @ 19:20:21
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0