Tisdag

Knepigt väder i dag, regn, sol, regn, sol o så blixt o dunder. Som tur var så slutade det innan Robban åkte til jobbet, jag hade inte velat vara här själv när det åskar o blixtrar, läääskigt!
Vilken himla slö dag vi har haft i dag. Vi hann o va ute liten mellan regnskurarna men annars har vi sovit ganska mycket, en timme på förmiddagen o två o en halv på eftermiddagen, skönt.
Nu kollar jag på So you think you can dance o lyssnar på babyvakten som brusar emellanåt, måste va nån störning eller så spökar det...!

Jag såg Michael Jackson`s minnes cermoni förut, så fint! När hans dotter pratade i slutet så sprutade mina tårar kan jag ju säga!
Kom o tänka på den här låten, som vi lyssnade på mycket på i Malaysia. Kommer du ihåg Johanna?



Så bra!

Kommentarer
Postat av: johanna

ohh nu börjar jag nästan gråta...DEn är så fin!!!!

2009-07-13 @ 19:08:38
URL: http://jojeslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0