11 månader!



Snart 1 år!
Vi har märkt stor förändring i hans personlighet nu på kort tid. Han är mer social, glad o han älskar bus, han har även fått lite humör o säger i från när han inte är nöjd.
Han är världens goaste lilla skitunge!

I dag blev det inte mycket gjort, Robban har varit borta hela dagen o jag o Vincent tänkte gå till stan o kolla lite men vem vill gå ut när det spöregnar?! Det har verkligen regnat hela dagen till o från. Tillslut vart jag så trött på o va hemma så vi tog bilen o åkte o handlade lite, sen när vi kom hem var det läggdags för Vincent o nu äntligen har han somnat. Nu när Robban inte är hemma så ska jag passa på o laga lite god mat som han inte gillar, det blir pasta sallad med kyckling o till efterrätt caramell pudding (flan som syrran säger)!! Så har jag en film som jag ska se på, hoppas den är bra.

Trevlig lördags kväll alla!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis Vincent.. stor kille nu ju :)

2009-07-12 @ 10:00:20
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Karin

Sinnes vad fort tiden går ! Grattis till söt Vincent =)

2009-07-13 @ 10:03:55
URL: http://karinss.blogg.se/
Postat av: Gudmor Johanna

Grattis i efterskott till världens bästa Vincent :)



Ses på Onsdag!



LOve

2009-07-13 @ 19:05:27
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja visst går det fort!! kan inte fatta att dom snart är ett år stora killarna!! Hoppas ni har det bra mina vänner!! puss på er

2009-07-14 @ 10:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0