Stan hela dan

I dag blev det en heldag på stan.
Vi  träffade Linda o lilla Oliver o  åt lunch på kupolen o sen gick vi en sväng i äffärerna. Det var jätte kul o träffa dom igen, det var ett tag sen nu.

Sen gick jag till jobbet. Marianne tog fram saxen o klippte Vincent`s hår!!! Så inga mer dreads.  Jag var lite tveksam i början men det blev jätte bra. Det behövdes ju verkligen klippas till lite på sidorna, såg ut som en tupe. Nu kommer det bli lite mer jämt när det nya håret växer ut. Det blev en liten tuppkam mitt på huvudet, han ser ut som en stor pojke nu!!

Sen träffade jag syrran på stan o gick en liten sväng till i affärerna. Jag fick med mej två nya jeans leggings hem, jag är så glad att det finns så mycket såna nu för dom passar mej perfekt!
Men nu får jag inte handla mer.

God natt.


Kommentarer
Postat av: gudmor Johanna

NNeeeej har du klippt bort dreadsen :(

jag som trodde han skulle bli en rastakille hihi



Puss saknar er!

2009-01-29 @ 16:44:49
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Don´t haffi dreads to be rasta var det väl, Johanna ;)

2009-01-29 @ 17:57:02
Postat av: Anna W

...från mig var det då... :)

2009-01-29 @ 17:57:36
Postat av: Carro

Ledsen :( Du får skaffa dej några rasta barn själv!!

2009-01-29 @ 18:45:55
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0