Söndag

I natt sov Vincent`s små mostrar här.
Vi åt mat, kollade på körslaget o lite av Mamma Mia sen ville dom sova. I dag på morgonen så har dom spelat Wii, flera timmar. Pappa du får nog köpa ett till dom =)

Vincent ville oxå va med o spela


Sen skjutsade jag hem dom till Svärtinge o lämnade Vincent hos sin mormor o åkte in till maxi. Vincent fick lite nya kläder i stl 74, bodysarna är nog lite stora nu, men snart så. Jag köper alltid för litet åt honom annars, tror inte han är så stor som han är!
Köpte även en ny fleece ovelall. Den gammla har han växt ur o nu har han en täck overall o den blir för varm nu när det inte är så kallt.

Lite nya kläder. Filten köpte jag för halva rea priset på lindex, 40kr!



Vincent o mormor hade busat massor när jag var borta. Dom har en teletubbies docka som Vincent tycker är jätte rolig, han blir så glad o skrattar när han ser den. Hon filmade det, så nu ska jag bara komma på hur man lägger upp filmen här på bloggen så ska ni få se sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0