Snooor

I går när jag hade lagt Vincent så hörde jag hur snorig han var. Han vaknade till flera gånger o han kunde ju inte ha nappen då blev det ännu värre i näsan. Så jag tog upp honom o gav honom näsdroppar, det blev lite bättre.
Det jobbiga är att så fort han rör sej eller säger minsta pip i sängen så vaknar jag med nappen i högsta hugg o så kan jag inte somna om förrens han är tyst o sover. Överbeskyddande eller?!
I dag har han fått mer näsdroppar o det har runnit ut lite snor (bläää) men det verkar som om det finns mer =) Nu sover han o han låter som en traktor i näsan, stackaren! Vi måste åka o köpa en snorsug åt han sen.

Han kan faktiskt sitta själv korta stunder nu. Men jag vågar inte vara långt borta för helt plötsligt faller han åt sidan. Men snart kanske!
Vända från mage till rygg o tvärt om, sånt larv håller han inte på med, det tycket han är överskattat =)



Kommentarer
Postat av: Gudmor Johanna

SNORSUG hahahaha vilka ord de har pa babysaker haha

2009-01-20 @ 18:09:38
URL: http://jojeslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0