Måndag igen

Då var det ny vecka igen.
I dag har vi varit på öppna förskolan i sandbyhov, det var trevligt.
Vincent vart helt slut, han är inte van vid så mycket barn o liv på så kort tid. Han somnade direkt i bilen hem o sen kunde jag lyfta över honom i sängen när vi kom hem, så sov han en liten stund till. Nu har jag lagt honom för natten o han somnade som en stock.
Nu är han inte så snorig längre, så det blir inte så jobbigt för honom o andas när han sover. Men han har vaknat o hostat några gånger per natt nu, o ibland inte kunnat somna om. I morse kl halv 6, han fick mat o somnade men började hostade o vaknade lika fort. För tidigt o gå upp!!

Vi måste ta tag i o söka till dagis, eller förskola som det heter nu. I morgon ska jag nog ta en promenad o kolla in lite förskolor, här i Oxelbergen finns det tre stycken.

Nu ska jag kolla på...

Design: Simon & Tomas

 Dom skulle absolut få komma hem till mej o göra om!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Carro!!

Läste att du skulle kolla runt på dagis. Jag har själv en dotter på Fågelsången som ligger inte så långt från Oxelbergsparken!! Ett mindre dagis med inte så många barn, alldeles lagom, personalen där är kanon!! Runt dagiset finns mycket utrymme för en massa spring och lek:)



Mvh Annika

2009-01-26 @ 20:53:47
Postat av: Carro

Fågelsången är ett av alternativen, kul o höra att du är nöjd med det!

Tack för tipset!! :)

2009-01-26 @ 21:06:34
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: jaha va synd att du inte skulle få följa med då! =)

ska de dit imorgon med alltså?



va skönt att han somnar för natten kl 8.. känns som wilmer aldrig kommer göra det.. haha.. han somnar mellan halv 11 och halv 12 typ.. men sen sover han ju länge på morgonen, men de vore ju lite skönt med fritid på kvällen också.

2009-01-26 @ 22:39:14
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0