Lilla sjuklingen

Åhh tycker så synd om min lilla pojke, han snorar o hostar så hela tiden o ögonen rinner.
I natt vaknade han flera gången o hostade o va ledsen så jag fick ta upp o trösta honom, gissar att det blir likadant i natt.
Robban kom hem kl 6 i morse efter o ha jobbat natt o tog Vincent när han vaknade så jag fick sova ut, bästa älsklingen!

I dag var det äntligen lite sol ute, så vi tog en liten promenad.
Gick förbi stan o hämtade ut ett paket från Libero på Lindex, lite gratis grejer, tack tack! Sen gick vi upp på jobbet o hälsade på o sen till Vincent`s farmor på hennes jobb. Alla blev så glada o se Vincent, som dom tyckte hade blivit såå stor o lite knubbig =)

Mina älskade grabbar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarn...Ge honom en puss fran mig...

2009-01-21 @ 19:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0