BVC

Nu har vi varit på BVC.
Han fick sin andra spruta o det gick lika bra som förra gången, han blev ledsen vid sticket men sen var det snabbt över. Nu hoppas vi bara att han inte får feber.
Han väger nu 8260 g och är 66,5 cm lång.

Vi har haft lite jobbiga kvällar nu. Vi ger honom mat som vanligt vid kl 19, då somnar han oftast o vi lägger honom i sängen. Sen vaknar han efter ca en timme o skriker o är jätte ledsen o vi kan behöva ta upp honom flera gånger o trösta innan han somnar om igen. I bland vaknar han o är pigg o vill inte somna om, det slutar med att vi tar upp honom o han får va vaken en stund till o sen mer mat o då sover han oftast för natten.
När han väl har somnat så sover han bra hela natten, vi kan behöva ge honom nappen nån gång men han somnar om igen. Det är skönt iaf.
Hoppas att det bara är en period o att det snart blir som vanligt igen.
Vi har nog varit lite bortskämda, han har ju somnat så bra innan. Men det här är väl inte den sista jobbiga perioden kan jag tänka mej!!

Min ögoninflammation vill inte ge sej, jag ser helt förstörd ut som om jag inte har sovit på en vecka. Men nu har jag fått droppar till ögonen så hoppas det går över snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0