1 januari 2009

Ja då var det nytt år!
Det vart en jätte lyckad nyårsfest med jätte god mat o trevligt sällskap.
Vincent var så duktig o somnade o sov jätte bra. Han sov som en stock trotts hög musik o fyrverkerier.
Jag tillbringade mestadels av kvällen med o sjunga sing star, vi var ett litet sing star gäng.
Det blev sent. Eftersom jag var den enda som körde så hade jag lovat o skjutsa hem några, så jag åkte två gånger in till stan. Vi kom i säng kl 4 o jag gick upp kl 7, gissa om jag var trött. Men jag väckte Robban vid 10 så jag fick sova lite till.
Sen gick vi på en liten promenad, det behövdes för o piggna till. Det var jätte fint väder men såå kallt o kallare ska det bli. Hoppas det kommer lite snö oxå!
Mitt nyårslöfte får nog bli att träna Wii Fit minst två gånger i veckan, det ska jag väl klara, jag börjar i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0