Utmaning

Jag har blivit utmanad av Åsa!

Regler;

- Gå in i mappen "mina bilder"
-Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
-Släng upp bilden från mappen och skriv något om den
-Utmana sex andra personer och länka til dem.


En dag på stranden, jag, magen, små systrarna o några fler. Den 23/7 ca 3 veckor innan Vincent föddes.
Det var ca två veckor då det var såå varmt, vi hängde på stranden varje dag =)

Jag utmanar;
Johanna,
Sarah,
Malin,
Linda,
Pernilla,
Karin


Kommentarer
Postat av: johanna

2009-02-09 @ 18:56:59
Postat av: johanna

hej :)

Har ingen mapp :(

2009-02-09 @ 18:57:32
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hihi, lie kul grej faktiskt. Mysigt det såg ut me magen, kan sakna den ibland. Va har ni gjort idag? Krams

2009-02-09 @ 19:33:11
Postat av: pillan

Hehe kul grej... ja gjorde den men känner inte 6 pers som har en blogg. så ja utmanade inte nån =) anatr att de e ok=) kram

2009-02-09 @ 21:34:22
URL: http://pernillaramsten.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0