Onsdag

I dag träffade vi Ida o Hugo på öf i sandbyhov, det var förskole info. Det var ju tur jag gick för jag fick reda på massor som jag inte visste. Seg som jag är så har jag inte fått iväg nån ansökan så nu får jag skicka iväg den snabbt om lill skiten ska få nån plats till hösten!
Vi träffade Karin o lilla Svala där oxå, kul!

Sen har jag satt in nya bilbarnstolen i bilen. Babyskyddet gick ju knappt o knäppa med overall på, lilla knubisen.

Just nu sitter jag här i soffan med en Vincent som inte ville sova utan hellre va uppe o busa med mamma. Typiskt när Robban inte är hemma. Hoppas jag får honom o sova innan kl 21 för då ska jag kolla på Greys anatomi.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för omtanken, känns jättebra att det är på bättringsvägen. Nu har vi badat hela familjen i stora badkaret, så himla mkt mysigare än att bada honom i baljan. Så himla söt han är Vincent, jag längtar till L växer till sig lite även fast det är supermysigt nu. Hoppas du får se Greys i fred :) Kram

2009-02-18 @ 20:15:13
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Malin och Leah

Hihi vi vågade oss inte iväg dit pga magsjukesmittan! Hoppas ni slipper! Såå söt han är!

2009-02-18 @ 20:20:20
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: ÅLDERMOR

HEJ PÅ ER!

DET ÄR KANSKE SÅ ATT VINCENT TYCKER ATT DU BEHÖVER LITE SÄLSKAP NÄR ROBBAB JOBBAR.HAN SER SÅ SNÄLL OCH GOSIG UT, OM HAN FÅR SE LITE PÅ TV BLIR HAN SÄKERT SÖMNIG.

KERMAR ,VI SES SNART.

2009-02-19 @ 12:35:22
Postat av: sarah

snygg design. tänkte jag skulle ha gjort nåt nytt me, men vet inte vad än =)

kram

2009-02-19 @ 19:35:02
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0