Ååå dyk!

Ja i dag har Vincent dykt på babysimet. Det gick jätte bra, han är såå duktig!

Sen gick jag o Vincent till stan, jag hade ju fått barnbidrag på kontot. Jag skulle handla lite nya bodysar till honom, han börjar växa ur alla han har. Men det blev ingen shopping, vi gick hem ganska snart. Jag känner mej alltid så stressad när jag är själv med honom på stan o ska köpa nåt, det är ju inte alltid jätte kul o sitta i vagnen.

Han är jätte duktig på o sitta själv nu, han sitter o gungar fram o tillbaka o jag tro hela tiden att han ska falla åt sidan men han har koll på balansen nu. Men i bland så slänger han sej i ner kuddarna så dom vågar jag inte ta bort än.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Känns skönt o höra fler som känner sig stressad med en unge i vsgnen, hihi. Och du, så himla kul me återträff - jag var på de förra året, jätteskoj men dock var jag gravid. hihi. Ha en bra helg. Kram

2009-02-20 @ 20:03:17
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0