Ullared

Vi kom fram till Ullared tillslut i går men det tog liiite längre tid än det borde :) Vi missade nämligen avfarten där vi skulle svänga av efter Jönköping o det fattade vi inte förrens vi var i Borås, så det blev en liten omväg men 6 tim senare var vi framme!
Det var ingen kö så vi gick rakt in men där inne var det massor folk, jag var redan trött när vi hade kommit till klädavdelningen men efter att vi fyllt på med lite mat så blev jag lite piggare.
Jag tycker nog att jag hittade endel bra saker, lampor, påslakan, handukar, väska, julklappar till syrrorna mm. Men det var väldigt dåligt med kläder i Vincents stolek, han fick några pyjamaser, strumpor o en morgonrock. Jag hittade en "bra o ha" cardigan till mej som jag köpte i två färger annars var det inga fina kläder. Jag är nöjd med resan men hade jag haft mer pengar så hade jag nog kunnat handla mycket mer :)

I dag jobbade jag till kl 14 o sen var jag o Vincent o hälsade på Micaela, sen var jag o handlade o nu har jag tvättat, mycket som ska hinnas med. I morgon jobbar jag till kl 21 så då kommer jag nog inte orka nåt när jag kommer hem.

Vincent har varit jätte duktig nu två kvällar o somnat i sin säng utan bråk, får se hur länge det håller men så skönt det är. Han vaknar fortfarande på natten o då orkar jag inte krångla så då får han ligga brevid oss o då somnar han direkt, sen är det ju så mysigt o vakna upp bervid honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0