Julfest 2009

I går var det Julfest med jobbet, vi var på Skandia teatern o åt o kollade på Diamonds schlager show. Julbordet var inte så mycket o ha men showen var super bra, o som vanligt var det vi som hördes mest på stället!
Innan vi gick dit så bjöds det på dricka, tilltugg, julklappsbyte o tippsprommenad på jobbet, jag vann för första gången!


Gott!

Ungdomarna Jennifer, jag (blundar som vanligt) o Cathrine

Super mormor Cecilia

Hela gänget

Det var svårt o få en bra bild där inne för dom använde en rökmaskin så det var helt dimmigt.

Det var en mycket trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv:..Och jag sksulle såklart vilja handla sådär tuffa killkläder som du får;)

2009-12-07 @ 09:47:02
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej på er ! Ni ser ut att haft en tevlig kväll.

Hälsa till alla på jobbet

Varma kramar till er....

2009-12-07 @ 15:46:26
Postat av: Jennifer

Ungdom?;) Man niger & tackar för det:) Du vet minsann hur du ska få mig på gott humör Carro;)



Tack för en trevlig kväll:) Super mysigt:)

2009-12-10 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0