Manesa, Trädgårn, Palace



Kvällen i går började på Manesa med supergod mat o stora driknar, sen gick vi vidare till Trädgården o sist Palace där jag bara stannade en liten stund. Palace är verkligen inte mitt ställe, jag tycker att det är mycket trevligare o sitta o äta, dricka o prata i stället för o springa runt på dansgolvet, fy så gammal jag låter :)!!
 Men det var en mycket mysig kväll, det behövde jag!

Vincent sov till kl 9 i dag, efter det så gick Robban upp med honom o jag fortsatte o sova, sköönt. Vi tog en sväng till Ikea på eftermiddagen o köpte spärrar till alla skåp som Vincent älskar o öppna. Snart ska vi äta kräftor, det gillar vi!!

Kommentarer
Postat av: Moster Cathrine

gud såg snygg du är siiiiissss=)

2009-08-03 @ 17:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0