Plötsligt händer det!

Vincent sitter på sin filt på golvet o kollar på Vakna med the voice på tvn o verkar tycka det är jätte kul.
Helt plötsligt börjar han klappa händerna!
Jag har ju klappat händerna framför honom o försökt få honom o klappa länge nu o han tittar bara på mej som det där skiter väl jag i. Nu helt plötsligt klappar han själv, va häftigt det är!



I går åkte vi ut till Svärtinge för o byta däck på bilen. Jag o Vincent smet i väg o gick o hälsade på min barndoms vän Sandra o magen. Nu är det inte långt kvar tills hennes bebis ska titta ut, spännande.

Jag var o tränade sen på kvällen. Det är läskigt hur trött jag blir när jag kommer hem efter träningen. Jag skulle kolla på Filip o Fredrik i går men orkade inte hålla ögonen öppna o somnade i soffan. Det är ju skönt o va så trött i bland, men inte när man vill vara vaken.

I dag blir det nog en lugn hemma dag, det känns som vi har fart runt så mycket nu . Eller kanske till stan en sväng, barnbidrag i dag ju :)

Kommentarer
Postat av: sarah

jaa vad kul!!! grattis får man väl säga eller nåt =)) vi kämpar fortfarande =))

2009-04-20 @ 14:31:26
URL: http://lillagrodans.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad härligt! Vi väntar fortfarande på att Liam ska förstå hur man klappar i händerna, han brukar istället stå o dansa till Vakna med the voice =) speciallt till rap atac'en ,haha. Duktig han är Vincent!

2009-04-20 @ 15:15:02
URL: http://metrobloggen.se/lillahjartat
Postat av: Malin och Leah

duktiga killen!! Visst är det kul!!

2009-04-21 @ 16:29:44
URL: http://maliiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0