Påsken

Påskafton var jag o Vincent hemma hos familjen i Svärtinge, Robban jobbade tyvärr (men det blir mycket pengar :)
Vi målade ägg o åt mat. Överskattad mat tycker jag, men prinskorv o köttbullar är ju alltid gott. Påskdagen njöt vi bara av det fina vädret ute. Vincent fick nog liten överdos av frisk luft, han var så trött o somnade tidigt när vi kom hem.
Så himla skönt o bara va ute o ligga på en filt på gräsmattan o ta det lungt. Jag vet att jag kommer hata lägenheten i sommar som vanligt, hoppas hoppas att vi tills nästa år kommer här ifrån...

Vincent ville va påskkärring, eller han hade inget val :)


Alla ägg


Det här ägget utsåg vi till årets ägg, lillsyrran Julias ägg det står Julia äger


Alla systrar o Vincent


Vincent fick en gunga av mormor o morfar i påsk pressent, kul tyckte han


I dag bilr det familjemys. Vi ska snart gå ut o gå när Vincent vaknar. Han sover för andra gången i dag, så trött. Han är lite hängig o snorig det är nog därför han är så trött.

Ha en mysig sista påsk dag ♥

Kommentarer
Postat av: Marre

=) där snackar vi söt liten påskgubbe... haha :)

2009-04-15 @ 10:36:42
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0