Måndag

Dagarna går så himla fort tycker jag. Det kanske är för att vi har våra rutiner.

ca. 7 - vakna o välling
10 - gröt
sova en stund efter eller före gröten
13 -  lunch
sova en stund nån gång på eftermiddagen
16 - mat igen
ca. 19 - välling o sova för natten

Jag är så glad att han sover så bra på natten nu, han vaknar inte en enda gång nu. Förutom i går, då han vaknade jätte ledsen. Kom efter ett tag fram till att han hade bajsat, o det kan jag ju förstå att det inte var så kul.
Men jag är fortfarande lika trött när vi ska gå upp på morgonen, kommer nog aldrig att vänja mej :)

På förmiddagen gick hela familjen Johansson/Roos (eller Roos/Johansson om Robban får bestämma,men det får han inte:) ut på promenad. Vi kom inte så mycket längre än till stan. Var uppe på jobbet en sväng o sen kollade vi lite på solglasögon. Jag tycker att jag köper nya varje år, men varje sommar så vet jag inte vart dom är. Tycker det är skit svårt o hitta några som passar, alla ser så stora ut på mej.
Sen gick vi hem o åt lunch o sen ut till maxi. I dag blev det STOR handling eller det blev dyrt iaf, nu har vi nog mat så det räcker ett tag hoppas jag.
I dag fick vi förresten dagisplats till 1/10... men vi ska ju tacka nej, kanske...

I morgon ska vi träffa Micaela tidigt o så ska vi sätta oss på nån uteservering o äta frukost.
Myyys det tror jag!!
På eftermiddagen ska jag faktiskt jobba några timmar! Det var lite kris på jobbet o jag erbjöd mej o hjälpa till, snäll som jag är :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

DÄÄ VET JAG!!!

2009-04-27 @ 21:53:52
Postat av: sarah

skönt med lite rutiner. Viggo har en klocka i sig... kl 06.07 har han vaknat nu i flera dagar i rad. Men jag e lika trött som dig =))

Sover Vincent i samma rum som ni, eller har han eget? kramar till er!!!

2009-04-28 @ 07:40:14
URL: http://lillagrodans.blogg.se/
Postat av: Moster cathrine

hahahahahah aaa efter mycket om och men:P

2009-04-28 @ 15:12:00
Postat av: Anonym

hallå tjejen o killen! vill ni ses nåt i morgon kanske?

kram

2009-04-28 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0