Söndag

Jaha då var helgen snart slut.
I går va jag på julfest, det var jätte trevligt, massa god mat, men jag orkar ju aldrig äta så mycket som jag tror, efter första tallriken var jag nästan mätt o sen var det ju efterrätt oxå! Det var skönt o komma i väg lite hemifrån, men jag saknar inte utelivet iaf kan jag ju säga, men det är ju kul i bland. Det är bäst o va hemma o mysa med familjen!

Nu har vi precis kommit hem ifrån Vincents farmor, vi har fått jätte god köttfärssås med spagetti som hon gör bäst! Vincent har lagt sej o jag blir nog inte uppe så länge i kväll, det blev inte så mycket sömn i natt. ♥

Kommentarer
Postat av: ÅLDERMOR

HEJ CARRO. DET MÅSTE VARA SKÖNT ATT FÅ EN LEDIG KVÄLL OCH FÅ TRÄFFA SINA ARBETSKAMRATER,SOM MAMMA TROR JAG ELLER VET ,(JAG ÄR JU SÅ GAMMAL)ATT MAN BEHÖVER EN EN ANDNINGSPAUS I VARDAGEN.´KRAM FARMOR

2008-12-15 @ 16:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0