Såå söt!

Är han inte såå söt så man vill äta upp honom!? Jag vill bara ta en tugga av dom där knubbiga små låren!





Han snuttar så mycket på fingrarna nu, bitringen är inte lika god. Godast är mina fingrar, har han börjat snutta så blir han arg när man försöker ta bort fingret o han biter ju hårt!

Nu är det mat. Robban o hans kompis Henka har lagat, bakad potatis med skagenröra o lövbiff. Det är ju inte så ofta jag får mat lagad åt mej, lagar oftast själv. Robban erbjuder sej o laga men jag gör det helst, det blir ju godast om jag gör det, haha!  Har lite kontrollbehov, men det ligger ju i släkten...Var tvungen o lägga mej i idag me o göra skagenröran, dom hade tänkt o köpa färdig o det är ju inte lika gott.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. hihi såg det sen efter jag skrev kommentaren.

Jaa granen är jätte stor, men den passar så bra här när det är högt i tak.



Va söt han är!! En riktig goding. Min Wilmer är 3 månader (den 15/12)



Tiden går sjuukt fort. usch! men ändå mysigt också att se alla framsteg de gör.

2008-12-21 @ 22:23:01
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0