Nyårsförberedelser

I dag har vi fixat o styrt jag o Micaela. Vi har tagit på oss ansvaret o laga all mat till nyår, det blir tre rätters, lyxigt. Vi ska va hos Robbans kompis Simon som har hus i Söderköping o vi blir 17 personer. Så det blir lite mat. På förmiddagen var vi o handlade allt vi behövde, sen har vi varit här hemma hela dagen o fixat det som gick o fixa i dag. Det kommer bli så bra!
Vincent fick stanna hemma när vi var o handlade,  syrran o hennes kille var barnvakt. Det är första gången jag har lämnat honom hemma med nån annan än Robban, men det gick jätte bra, han är ju så snäll min pojke.
Nu ska jag sova så jag orkar hela långa dagen i morgon!





Kommentarer
Postat av: Malin och Leah

Nämen va kul, vi ska också till Söderköping! Gott nytt år!!!

2008-12-30 @ 23:10:32
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: jaa eller hur, de är super seriöst. men de är kanon. jag måste komma iform igen efter graviditeten.



Hoppas ni får ett lyckat nyår. Låter som ni kommer få trevligt iaf.



gott nytt år!

2008-12-30 @ 23:14:06
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0