Mat är bäst!

Vincent älskar verkligen sin flaska med ersättning!
Jag brukar ta med honom när jag gör i ordning ersättningen, då häller jag i vatten i flaskan o ställer den på en hylla för att se om det är så mycket vatten som det ska va o då gapar han stort o ser superglad ut för han vet vad som är på gång, lilla sötnosen!
Bröstet är inte så populärt längre. Jag ammar bara en gång på morgonen precis när vi vaknar o en gång på eftermiddagen. På morgonen går det bra, men på eftermiddagen är det inte alls roligt, han ligger bara o sparkar o tar i så han blir helt röd. Det slutar med att han får ersättning sen iaf, så jag får nog ge upp ammningen snart. På morgonen finns det ju mer mat eftersom han (oftast) inte äter nåt på nätterna nu, kanske därför det går bra då. Snart är nog mjölken slut...


Lilla älsklingen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0