Lördag

I natt har Vincent vaknat två gånger, vid kl 12 och sen vid kl 5, försökte få honom o somna om med det gick inte så jag fick ge honom mat. Annars brukar han bara vakna en gång på natten nu, förut sov han hela natten, tycker han kan börja med det igen! Tror han drömmer lite nu, för han gnäller o skriker i sömnen i bland.

I går fick Vincent en ny bilbarnstol. En Acta graco cosmic xtp promo, det var extrapris på babyproffsen så då passade vi på. Vi hade fått pengar som vi skulle köpa nåt till honom för så det passade ju bra.

I kväll ska Johanna, Pernilla o Anna komma hit o vi ska äta tacos o kanske spela wii. Vi ska va här för jag fick ingen barnvakt, Robban ska jobba natt. Men nästa helg ska jag på julfest med jobbet o då ska Vincent va hemma med sin pappa o mysa o jag ska va ute hela natten!! Hoppas bara Vincent kan sova i kväll när tjejerna är här. Vi har försökt o vänja honom vid ljud när han ska sova. Men fyra tjejer lär ju inte bli så tyst! Men jag hoppas vi ska föra  tillräckligt med liv så att grannkärringen över ska bli irriterad... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0